پارک موضوعی فراری
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 

 

پارک موضوعی فراری

اگر در زمان سفر با تور دبی به دبی، ماشین اجاره کرده اید، آن را بردارید و به دنیای هیجان و آدرنالین سفر کنید. پارک موضوعی فراری با صد درصد هیجان و بازی، شما را دعوت به بازدید می کند. این پارک در یاس آیلند ابودبی واقع شده است.

این پارک یکی از پارک های سرپوشیده بزرگ است که چگونگی داستان فراری را شرح می دهد. این پارک دارای ۲۰ فراری متفاوت، انواع رستوران ها و امکانات مختلف است. موضوع پارک فراری، اتاقی درخشان و پرجلوه با یک سقف قرمز را نشان می دهد و لوگوی  فراری نیز روی ماشین ها  نشان داده شده است.

پارک موضوعی فراری در تور دبیاگر می خواهید به این پارک بروید، می بایست ساعت ۱۰ صبح در آنجا حضور داشته باشید. به این ترتیب که مربی به مدت ۱٫۵ ساعت شما را از دم درب هتلتان تا پارک برای راندن فراری آماده می کند. سپس زمانی که به پارک موضوعی فراری می رسید، می توانید به مدت ۴ ساعت، از رانندگی لذت ببرید. پیشنهاد می کنیم برای هیجان بیشتر و آدرنالین بالاتر، از Formula Rossa  نیز استفاده کنید.  این وسیله یک ترن هوایی بسیار سریع و تعلیم دیده است که روی زمین قرار دارد. برای راندن این ماشین، شما نیاز به عینک ایمنی خواهید داشت زیرا سرعتتان از ۰ به ۲۵۰ کیلومتر در عرض ۵ ثانیه می رسد. در این سواری، قرار است تجربه پیچ و خم های جالبی را بر روی ریل های صاف کشف کرده و آدرنالین فراوانی آزاد کنید. در آخر، بازدید خود را با جیغ و هیاهوی سرشار از شادی، به اتمام برسانید. وسیله دیگری که برای افزایش هیجان می توانید استفاده کنید، Fiorano GT C نام دارد. در این بازی، شما در یک فراری F430 در یک ماکت عنکبوتی گیر افتاده اید و باید با دیگر ترن ها رقابت کنید. ریل های چرخان و چرخش های پر سرعت، شادی و هیجان شما را صد برابر می کند.

هیجان پارک موضوعی فراری در تئر ارزانی دب

همچنین تور کارخانه فراری را که در Marenello ساخته شده است، با تور ارزان دبی تجربه کنید و در مورد گذشته درخشان اتومبیل­رانی فراری، بیاموزید. در این مکان، شما در مورد مدل ها و انواع مختلف فراری خواهید آموخت و در مسابقه ای به نام فست لین شرکت می کنید. در این مسابقه مهیج، علاقهمندان به ماشین آن هم از نوع فراری، قرار است در مسابقه ارزیابی شوند که معلوم شود تا چه اندازه از فراری سر در می آورند و پس از آن یک جایزه ویژه دریافت می کنند.

راندن فراری، یک فعالیت هیجان انگیز است که می توانید با خانواده خود انجام دهید و یک روز جذاب را در کنار یکدیگر داشته باشید.

سرعت شبیه ساز، یک سرعت جادویی ۴ بعدی می باشد که قلبتان را به ضربان می اندازد. با پستی و بلندی هایی که در این سواری تجربه می کنید، می توانید هیجان رانندگی در میدان مسابقه را کشف خواهید کرد.

برای کسب تجربه مسابقه رانندگی، به آکادمی کارتینگ مراجعه کنید. کارتینگ آکادمی یک آموزشگاه سرپوشیده مجهز است که با کارت های الکترونیکی می توانید وارد آن شوید.

در این آکادمی، شبیه­ساز سرعت وجود دارد که از آن طریق مهارت شما و هنر رانندگیتان امتحان می گردد. در آن جا می توانید انتخاب کنید که می خواهید به تنهایی مسابقه بدهید یا اینکه با خود همراه داشته باشید.

برای ورودی این قسمت میبایست هزینه جداگانه ای پرداخت کنید. قانونهایی نیز وجود دارد که باید آن ها را رعایت کنید و یکی از قانون ها بودن سن بالای ۲۱ سال است و داشتن گواهینامه از سری کشور های از پیش تعیین شده می باشد.

رستوران ها و کافه هایی نیز برای مسافران تور دبی وجود دارد که می توانند به راحتی غذایشان را در آن ها میل کنند.

پیشنهاد می کنیم این سفر هیجان انگیز را با تور ارزان دبی به هیچ عنوان از دست ندهید. منبع : تور دبی





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: